15 februari 2011

ATK

Nu sitter ja jär på ATK tiimi. Å bläää va tråki lärarn e..

Allihopan sejr ju ja e liti retard och osmart men idaa er ett undantag :D Ja sko egentligen ha Power Point presentation men jag sa att ja hadd minnesstickan där hemma :) Så nu böv ja int presentera den nå, utan ja kan skicka den ti Maj-Lis :DD

Förresten e min dag smått förstörd. Jag ville ha reda på om Popkalaset ska ti Jeppis i år också. Så ja skicka ett mejl till hande som arrangerar edee juttu. Å hans svar var:


" Tyvärr kommer vi inte att arrangera
kalaset i Jakobstad i år men ni är ju
hjärtligt välkomna till Ekenäs istället!
Ett tips är att börja kolla in camping
redan nu om ni känner för att komma
och lyssna på alla fina artister"

Okej, jag far nog gärna till Ekenäs (fast ja aldrig har vari dit..) Men hadd han fan tänkt vi sku CAMPA?! Aldrig i livet ja hatar ju att campa helvete satan!! Finns int ne hotell i Ekenäs då? Ja vet ja e från Larsmo och jag borde ju vara van me uteliv men tammefan ja tänker int sova i ett tält! De e ju nästan skrattretand :D

4 kommentarer:

  1. Älä nyt, me otetaan teltta ja lähetää telttailee ;)

    SvaraRadera
  2. Jååå Tessu D:D:D Ei ikinä :D:D Telttaa siel etälä suomees miss on pljo myttysiä ja käärmeitä ja sit on varmaaaan mikä ne on såndee myyrona :DD muurahaisia :D

    SvaraRadera
  3. HAHA finns nog :D:D ni kan bo hos mej , ja bo där nära som he ska va :D

    SvaraRadera
  4. Jeeee :DD Vi ska se först om vi far på provinssi eller popkalase :D Fö di e på samma dag :/

    SvaraRadera