26 februari 2011

Dag 11 – Min dröm.

Dehär beror ju på hu man tolkar 'dröm'. Men jag skriver om min framtida dröm =)

När jag var liten ville jag bli artist eller skådespelare. Sedan ville jag åka till Idol..Den drömmer håller jag ännu hårt i :)

En annan dröm som skall uppfyllas inom snar framtid är att bli frisör. Det kommer jag också att bli någongång i mitt liv. Sedan när mina studier är klara skulle det vara helt najs att betjäna kändisar och frisera dem :)

Sedan har jag ju några mindre drömmar också. Till exempel:

- Göra en tatuering med en fin text.

( Det kommer jag också att göra senast när jag är 18 :))

- Åka utomlands som au-pair.

- Åka till Sverige. (tro det eller ej men har aldrig varit där. Eller jo till

Haparanda då jag var 7 år men vi hämtade bara snus till pappa.

- Sen vill jag också åka på en kryssning med mina vänner.


Och sist men inte minst... JAG VILL BLI RIK! Men vem vill nu int de =)

Bo i ett härlit hus.. Med familjen, fin trädgård, pool...

jaaa ni fattar ? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar