25 februari 2011

Fredaaaag! =)


Äntligen fredag, den efterlängtade fredagen är här!! :)
Å Sen e de ju sportlov å allt! Jeeeeeeee ;D

Imoron blir de att fara ti Jeppis å sen kommer man hem på onsdag- torsdag nångång :D
De blir no ti hitt på något skitkul med Johanna i heljen :)

Idag börjar vi först 11
De ja glad för för att Sonja tvinga mig att laga "lockor/vågor" i håret så de
tar en evighet för mig ti laga mej (trodde jag) Men ja hade alarm på 9.. Å sen när ja va klar lagt kläderna på mig och allt så mitt i allt va klockan bara 9.30.. Jabaa vafaaaan..
De e ennu en timmen.. Å nu e de ennu en halv timme förrän ja hoppar på bussen ti VYI =)




FORGIVE SOUNDS GOOD.
FORGET I'M NOT SURE I COULD
THEY SAY TIME HEALS EVERYTHING,
BUT I'M STILL WAITING..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar