20 februari 2011

nå voi..

...helvete. Inte nu igen.. De kan fan int vara sant!? Ja orkar nog jag! Va e de för vits Rebecca? Ja e ju helt jävla bombad! Går och... herrejävlar, neeeeeej! De e ju nästan skrattretande. Att ja orkar... Fjärde gången gillt kanske? Om inte fan mera.. Jaa'a..

Man sku kanske borda gå å sova eftersom klockan e snart halv 12, men nej de lustar int. Ja kommer att ångra mig imoron morn när jag är trött så satan. Jaa'a jag och mina ovanor..

Äää, som tröst fortsätter jag detta jävelskap.. REBECCA SKAFF ETT LIV! Ja de skulle jag bra kunna göra om man skulle vara 18 år och int vara så jävla feg. Några år kvar då slår det till! =)

Johanna vet inte ännu vad hon ska vara med om nästa år men detta ska ja göra något åt! Å de e fan snabbt. Om int redan iår. Ska prat me J å planera :D Fö nåt ska ja fan göra. Int vill ja ha de såhäär -.- Eller kanske ja vill.. Kanske de e meningen. Kanske de e ödet!

Jag tror mina framtida planer har ändrats lite. Bara det går vägen hem e de bra.
*hoppas* okej ja hoppas ALLTID å de blir ALDRIG.. Men detta, detta ska ja fan göra. PISTE i:n päälle!



"I think I've made the right choice, at least for me.
Because you didn't hear my voice, now I can be who I wanna be.
And I swear, that you didn't care."


Denhär texten skrev jag då jag flyttade till Vasa.
Då betydde det nåt helt annat, men nu, nu e den som ny igen :)

NEVER GIVE UP !



dehär var ett random inlägg bara som int en enda pinn kommer förstå.. me.. de va de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar