6 mars 2011

Dag 2: Mina föräldrar

Jag har inga bilder av mamma eller pappa.. Men jag skriver en liten text om som istället :) 


Mamma Maria 
Hon är en glad, positiv och snäll mamma. Hon är mor till 4 (5) barn. Jag är stolt över henne dels för att hon har slutat röka efter att ha rökt i 23 år, men också för att hon stöttar mig alltid till tuuuuusen :) Jag har sjukt bra relation med henne - bättre än jag hade när jag bodde hemma i Larsmo. Jag är uppväxt med min mamma eftersom hon skiljde sig från pappa när jag var liten. Jag kan berätta allt till mamma och hon stressar inte om jag är ärlig. Hon tycker inte om när andra bråkar eller när jag pratar när hon skall se på TV. De brukar säga att jag fått min mammas utseénde. Jag älskar min mamma över allt annat <3 HON ÄR BÄST! <3 
Denhär låten är till för mamma:  Bon Jovi – Always <3

Pappa Thomas
Min pappa är en härlig person när man har börjat känna honom. Han har humor och vill alltid oss det bästa fast det kanske inte alltid märks. Han har väldigt svårt med att visa känslor.Han kallar alltid oss för någonting i stil med "rumpnissarna" eller "svamphuggare". Pappa är far till 3 (4) barn. Pappa är den musikaliska i vårat släkt. Han sjunger gärna karaoke och spelar gitarr. Jag har tyvärr ganska dålig relation med min pappa. Pappa tycker inte om när jag och Malin "kinar". Jag tycker om min pappa fast jag kanske inte visar det <3
Dehär låtarna påminner om pappa: Vikingarna – Leende Guldbruna Ögon (han sjunger alltid denna på karaoke) och Lasse Stefanz – Felicita (han diggar Lasse Stefanz och han "döpte" sin båt efter denna sång)


Detdär var i stort drag min mamma och pappa.
Jag har ju också en "plast-mamma och pappa" 
som också betyder mycket för mig.
De stöttar mig alltid också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar