16 mars 2011

för jävlig morgon!

Vaknade halv 9. Då hade ju lektionen börjat för en halv timme sedan. När jag nu äntligen är i skolan vet jag fan inte var vi har lektion och nästa lektion skulle vi ha spanska prov. Nå då tänkte ja ju att jag kan göra nätkursens uppgifter, men neej. Datorn samarbetar inte. Facebook funkar inte och jag har viktig info till mamma och har ingen saldo. Jag har viktiga uppgifter att lämna in tills fredag och datorn är så jävla slö att de inte går ens framåt. SIDAN KAN INTE VISAS! SIDAN KAN INTE VISAS! SIDAN KAN INTE VISAS! Ja fan det har jag läst säkert 50 gånger nu på en halv timme. Å inget hjälper ju att man har värsta humöret i hela världen och huvudvärk och jäävligt kallt och i närverna på ALLT!! Fan nu far ja hem, ja skiter i hedee jävla spanska provet och allt.

Hejdå jävla skolans homo dator!!!!!!

Tänk att en jävla liten dator kan svänga ens humör sådär radikalt. Först var humöret på topp och nu är det fan i botten :@

1 kommentar: