20 mars 2011

Motivationen är på botten..


Imorgon eller ikväll blir det  att köra tillbakas till Vasa. Jag har ingen lust att fara tillbaka dit. Nu skulle jag kunna vara här ett par veckor. Gårdagen var ju bara BÄST! Det är så sjukt roligt att komma hem till Larsmo när man har kompisar här :) På kvällen var vi först på öppet med folk. Och sen for vi till Marcus och Johannes. Jag och Johanna började traska hem en 3 tiden. Sen for jag och tuta en 4 tiden. 

Jag vaknade typ kl. 10.15 mitt i världens bästa dröm. Sen somnade jag om och drömde värsta mardrömmen.  Jag vaknade en 12 tiden av att Hugo kom in och ropade till mig. Sedan somnade jag igen om och steg upp kvart över två. Jag satte på tv och kollade på MTV Cribs en stund. Nu sitter jag här och vill ha godis..

Nu ska jag fara och se lite mer TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar