18 mars 2011


 Varför måst alla blanda sej i vad jag vill, skall och kommer att
Det är väl min framtid. Jag får väl skylla mig själv om jag inte har någon utbildning
Jag får väl skylla på mig själv om det jag vill, kommer och skall inte blir till något
Jag får väl skylla mig själv om jag inte har tillräckligt med pengar så jag kan köpa mat etc?

Jag hatar när någon kommer och blandar sig i när det inte ens gäller dem.

Nu ska ja fan gå och sov.
Imorgon har jag en lång - men förhoppningsvis rolig dag framför mig.
Jag skall fara till sportplanen med familjen och chilla med Johanna "The Woman Who Knows"
Jag skall också testa grillen med henne, men jag tjuvstartade ren idag.

Nåjaaaaaaaaa nu ska ja bara läsa lite bloggar å sen blir det snarklådan.

Ps. Nu är det länge förrän jag kommer till Jeppis.
Ps 2. Jag vill, jag kommer, jag skall... Men kanske inte i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar