6 april 2011

1. din profilbild på facebook och några rader om dig själv


Jahapps.. Några rader om mig.. Jag är en glad, snäll (när jag vill vara) och målmedveten flicka. Jag är 16 år och fyller om mindre än en månad ::::D Okej.. Det är inte så riktigt spännande ändå.. 17 år.. Nåjaa 1 år tills man är 18. Då e de nog grejer :) Jag bor i Vasa, men kommer ursprungligen från Jakobstad. Eller egentligen från Larsmo men mans skäms ju nästan om jag säger att jag är därifrån. Och Larsmo är typ 10 kilometer från Jeppis så de e nästan i Jeppis.  Jag är envis i vissa situationer och ibland får jag sådana energikickar att inte någon kan stoppa mig. Det är i och för sej ganska jobbig. Jag har inte levt så länge, men vet ändå vad som är viktigaste i livet och vilka som verkligen är mina riktiga kompisar och vilka som bara låtsas vara mina kompisar. Mina kompisar och mamma är ett STORT stöd för mig. Jag skulle aldrig klara mig utan de. Mina syskon betyder också sjukt mycket för mig och jag vill verkligen inte mista fler. Därför håller jag dem mer kär än någon annan. I framtiden vet jag inte vad jag kommer att göra. Jag vet vad jag vill, men jag vet inte hur.. Men det löser väl sig. Där var några (?) rader om mig. Eller ganska många ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar