3 april 2011

aaaaw :')

Igår hade mamma ringt men jag tänkte att inte det var så viktigt. Men när hon ringde upp idag så var det Hugo som ville prata med mig. Mamma berättade att han hade gråtit hela kvällen då han saknar mig så mycket! Han som bara är 4 år och ändå störtgråter för han saknar sin storasyster. Så sött <3 Kanske det borde vara på tiden att åka till Jeppis en sväng och hälsa på mina bröder. Och syster också för den delen. Men tiden räcker inte till :/

Denna helg har varit helt chill. Fredag minns jag inte vad vi gjorde. Joo, vi kollade 'Så ska det låta'.  På lördag for vi till stan men vi missade bussen hem så vi fick chilla i stan ca. 3 timmar. Sedan på kvällen sjöng vi Singstar och åt godis. Idag har varit en lugn söndag. Jag har typ bara sett på TV, varit på datorn å ätit. Nu ska vi fara på en liten promenad

Hejdåååå :>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar