1 april 2011

Dag 18: Det här är jag bra på

Hmm.. Vad är jag bra på? Johanna sa jag var bra på att hitta på things to do när vi inte har något att göra. Och jag lyssnar alltid på hennes saker som hon har att säga. Voivoi min Johanna :) Hon e allt bra hon!

Jag är sååååå dålig på sådana här saker att skriva vad jag är bra på. Jag tycker ju att jag inte är bra på något. Självkänsla var är du?? Jag är bra på att planera saker i förtid. Allting skall vara på sin plats i sin ordning. Jag  är bra på att bara ta det lugnt och jag käkar säkert chillpills hela tiden för jag stressar aldrig. Jag är sjuukt bra på att sova och bra på att inte göra något. Absolut ingenting. Okej, dethär blev lite oseriöst.

Jag är bra på att göra mig själv besviken och hoppas för mycket. Det är inte kul. Man blir på så dåligt humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar