2 april 2011

Dag 19: Mina rädslor

Mitt 100:nde inlägg! :)

Jag har en rädsla som har utvecklats till en fobi. Nämligen den så kallade "spyfobin". Direkt någon säger de måste spy blir jag sjukt rädd. Om någon får spysjukan eller har krapula och jag ser eller hör dem spy börjar jag kallsvettas, skakar som en rädd liten hare, börjar må illa, har kallt och två sekunder efter kan jag ha varmt, jag får svindel och det börjar vingla så sjukt mycket. Det är det hemskaste jag har varit med om..

Jag är också rädd för djupa, mörka hav. Direkt jag ser en bild på havet som är mörkt (eller genomskinligt) vänder jag direkt bort huvudet för det är så obehagligt. Jag är också väldigt rädd för sjukhus eftersom min lillebror typ bodde på Tampere sjukhus i ett halvt år och sedan dog. 

Det där är typ mina främsta rädslor, jag har ju också obehag att vara ensam i en skog och att köra hårt med bilen ock liknande men det är inget som är såååå jätte farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar