5 april 2011

TestTestTest

1. Det första du tvättar i duschen?
bort smink
2. Gillar du kaffe?
Joo ibland
3. Hur mår du just NU?
Helt okej nog. Lite huvudvärk bara
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
ööö.. Ärligt sagt inge.. Men en kändis.. L ;)
5. Berätta om din senaste dröm.
ingen aning vad jag drömd om sist
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Njaaaee, de sku ju fara ut ur örona säkert då :D
7. Vad vill du ha just nu?
Pengar så jag kan göra det jag vill mest i hela världen :)
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
ingen aning tror inte det?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Både och.
10. Använder du smileys?
joodå!
11. Har du träffat någon kändis?
Japp de har jag :)
12. Gillar du keso?
Ööö va e de?!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Dendär. Cause I'm burning, burning. You set my heart on fire.
14. Hur många länder har du besökt?
Tyyp 4
15. Är dina föräldrar stränga?
nee lagom, men nu har de inte så mycket att säga om då jag inte bor hemma.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
NEEEJ!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
mmh halsbandet med diamanter på?
18. Brukar du hyra film?
jah ibland men int nå ofta.
19. Var kommer du vara på lördag?
säker hemma.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nog minns jag då di hadd något på tv.
22. Vad åt du till lunch?
inte ätit lunch
23. Har du lockigt hår?
nej 
24. När grät du senast?
minns inte? typ förra veckan
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Joo'o, jag gör de för ofta. Jag måste ju ha ögonen i röven.
26. Favoritårstid?
Sommar såklart
27. Vem höll du senast i handen?
Terhi ;) <3
28. Sover du med TVn på?
neeehh
29. Tycker du att du är gammal?
Beror på hur man menar. 
30. Är du mörkrädd?
jo lite ibland
31. Gillar du ditt liv just nu?
jah vissa delar :)
32. Har du någon gång valt att bada istället för att duscha?
Joo'oh
33. Har du bra syn?
Joo tyyp, inte har jag ju glasögon så det tyder väl på arr jag har bra syn.
34. Var är dina föräldrar just nu?
Ingen aning. Eller joo mamma e hemma för hon e ledig å pappa här i Vasa.. Vid Silveria (!)
35. Vad har du på dig just nu?
chill kläder, mjukisbyxor och topp
36. Vad var det senaste du köpte?
Minns inte. Men typ mat?
37. Hatar du mer än 3 personer?
neeej
38. Använder du sushipinnar?
nejnejnej 
40. Äger du ett vapen?
Nää
41. Gillar du ditt hår?
nåå ibland om jag har en bra hårdag! men nujust nej
42. Gillar du dig själv?
alltså beror på hur tå gillar? som gillar utesende? skrattet? personlighet? eller va?
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mamma
44. Hur ofta använder du MSN?
typ aldrig :D
45. Har du någon fobi?
joo spyfobi. 
46. Snusar du lössnus?
ne hyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar