5 april 2011

trötttttttttttt

Nu sitter jag i skolan. Ännu en timme världsmedborgarskap och sen far ja hem å vänta på att pappa skall komma efter min mopo. Idag ska jag bara ta det lugnt. Eller jag skulle kanske borda städa mitt rum men jar orkar int.

Kan inte det bli sommar nat så blir man piggare och gladare. För nu när det är så slaskigt e man så trött å deppig. Men man blir ju lite gladare när snön smälter :)

Onsdag: Världsmedborgarskaps prov
Torsdag: Spanska prov
Fredag: Kulturkännedom prov.

Sedan nästa vecka är det praktik i 6 veckor framåt och sedan SOMMARLOOOOOV! :DD
Och jag börjar också arbeta samma dag som praktiken börjar!


"Ännu ser jag dina tårar
Ännu hör jag din röst
Jag kommer ihåg ditt leende
Jag kommer aldrig lämna dig"

4 kommentarer:

  1. FUCK VÄRLDSMEDBORGARSKAP Å KULTURKÄNNEDOM

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa!! Ja tror jag får underkänt sen jag :)))

    SvaraRadera
  3. FUCK ANNMAY. joo asså .. ja ork it ööv på nå av dedä fast e finns färdit å öv på.. djiisus :sss ÅRKAAA.. så dååålit lagat åv skoolan </3 :p

    SvaraRadera
  4. Ja läst liiiite, men de e ju lite svårt för mig å läsa på världsmedborgarskap för ja har int papper :::::) Men vi tar de på talang :D

    SvaraRadera