23 maj 2011

I just need somebody to looooooooove..

..men int så mina härliga kompisar lämnas utanför!

..för idag har varit en härlig dag med Sonja <3 
Vi vaknade och drog i väg till affären och sedan for vi på en liten (!) promenad, vi var typ ute och gick i 2 timmar. Sedan kom vi hem och städade och möblerade om i våra rum. I Sonjas rum blev det riktigt mysigt. Vi slängde ut båda sängarna. Det var verkligen på tiden att titta under min säng, där fanns så jäävlit mycket kläder. Typ 3 toppar och 2 shorts! 

Imorgon har jag arbete från 15.30 - 20.30. Sedan på torsdagen kanske de blir att fara till Jeppis. Ska se nu hur det bliiiiiiiiit.. 

Nu ska ja hälsa på min reserv kompis Youtube och sen blir det väl att gå och sussa sött :)

REKORD!        
Jag har inte druckit kaffe på 4 dagar! Men imorgon  skulle det passa med en Latte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar