16 maj 2011

last weekend

I helgen var ja hem en sväng. På fredagen var jag bara till stan med Sonja och 3 (!!!) gånger till S-market på bara ett par timmar. 

Sedan på lördagen sov jag läääääääääääääääääääänge och sedan på kvällen for jag till Kackurs med huliganen #1 och co. Först till öppet och spela biljard och  sedan kom en 5 tiden skulle vi fara till Korv-Görans men de va ju stängt.. Typissst. Kvällen sluta med att jag har sjuk röv som satan ( misstolka inte!), de va bara Johannes som smiska mig på röven med ett läderbälte -.-

Sedan på söndagen kom S klockan 12 till vårt.. Sen på eftermiddagen hade jag kalas vid pappas och på kvällen blev det ishockey SWE - FIN! Å vi vannnnnnnnnn! Hadd aldrig trott de. Å ja läst före matchen på Aftonbladet att Sverige skulle vinn och att de inte hade några planer på att förlora.. Men sånt e livet svedona, viljan går inte alltid igenom. vivannsomfucking 6-1. IHANAA LEIJONAT, IHANAA <3 Ha glejd ju in! :)

Och Granlund e singel ;) UUUUUHH!!! <3


Nu kommer helgens biisi:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar