7 juni 2011

Want you to make me feel, like I'm the only girl in the world..

..men det kan jag nog drömma om.

Som ni kanske märker så er ja inte så jätte aktiv. Ni hittar mig nog på twitter.com/rebelindstrom mest nu. Där försöker jag skriva något vettigt några gånger om dagen. Men eftersom min fantasi är värdelös så kan ni ju tänka er att det blir ganska random tweets!

Inte har det hänt så mycket speciellt. Dehär senaste 5 dagarna har varit BÄST! Jag och Sonja har nog bara varit i Jeppis.. Eller bara och bara ;)

Förresten blir det ingen Sverige resa i sommar heller. Men vem vet vad jag och Sonja hittar på i höst eller när Sonja fyller om vi drar iväg till Sweden! MEN vi far för fan till Turkiet i aug-sep! Fan va great! All inclusive dvs. ni hittar mig vid bardisken ;D

Nu ska jag nog snart gå och sova för imorgon blir det en rolig dag med Sonja och Sofia och så far jag sökert till Jupiter och hälsar på Sonja på morgonen/förmiddagen. Sedan ska vi packa våra stuff och fara och sola och simma. gotta love summer!




Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who say?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar