16 februari 2011

.

Nu ska ja ta ett nytt försök att göra denhär listan. Den som har läst min andra blogg har redan sett denhär listan, men nu ska ja göra om den från början :)

Dag 01 – Om mig.

Dag 02 – Min första kärlek.
Dag 03 – Det här åt jag idag.
Dag 04 – Min dag.
Dag 05 – Min bästa vän.
Dag 06 – Ett ögonblick.
Dag 07 – Ett annat ögonblick.
Dag 08 – I min handväska.
Dag 09 – Den här veckan.
Dag 10 – Min första kyss.
Dag 11 – Min dröm.
Dag 12 – Det här får mig att må bättre.
Dag 13 – Min favoritplats.
Dag 14 – Det här saknar jag


Idag har e vari en chill dag. Iaf hittils. Vi sko ha haft skoldan från 11-14 men då va de bara två lektioner så ja for int dit nå. Ja va hem å sova istället :D Ja hare kolla de nyast avsnitten från One Tree Hill å Hellcats =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar