16 februari 2011

Dag 01 – Om mig.



Jaaa'a var ska ja börja nu då..

Jag är en helt vanlig finlandssvensk tjej som ursprungligen kommer från Larsmo, Österbotten. Men nu bor ja i Vasa och studerar till merkonom.. Eller snart byter ja skola :D

Jag är en positiv, snäll och hjälpsam 16-åring som försöker göra varje dag till den bästa.. De e typ mitt motto :)

Jag har världens bästa kompisar som jag för det mesta kommer suveränt bra överens med =) Men ibland blir det ju konflikter.. Som för alla..

Jag älskar att sjunga och när jag var liten ville jag absolut vara med i Idol.. Men nu är det nog ändrade planer =D Det var nära att det blev av förra året med jag hade inte riktit pokkaa ennu eftersom jag bara är 16 år..

Jag längtar tills jag skall gifta mig (om jag nu gifter mig, men iaf förlåva mig) med en underbar pojke och skaffa familj.. Jag verkligen älskar barn =)

Ja vet int va ja ska sej anat om mig.. Jag är... annorlunda :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar