17 februari 2011

Dag 02 – Min första kärlek.

Jaaa. Min första kärlek..

De va typ på sjuan.. He va en pojk som jag hadd tyckt om fittit läng.. När vi var mindre (typ på sexan) dansade jag alltid med honom "tryckare". Och jag var såååååå kär i a :DD När ja börja sjuan va ja så jätte nervös. Int för att de va ny skola å nya människor, men just för att han gick i samma skola som jag. Han e 93:a så han gick i åttan då ja gick i sjuan. De blev som heller int något mellen han och mig för jag var ju så sjukt blyg. Men han visste att jag tyckte om honom. Och ibland på rasterna när vi mötte varann så blev det nog några långa blickar ;)

Dagarna gick men inget hände. Jag vågade absolut inte göra något : D För varje dag som gick började jag tycka om honom mer och mer. I mitten av åttan så va jag helt förälskad. Jag blev direkt orolig om han var med någon annan tjej eller jag inte såg honom på någon rast. Sen när åttan var slut gick ju han ur nian och jag var helt förstörd när jag inte fick se honom längre :(

Men sedan efter att sommaren kom gick allting om.. Jag kom fram till att jag hade börjat se på andra killar.. Och just precis 19 augusti kom ju en annan kille in i bilden.. Men det gick inte heller så bra..

Det var typ min första kärlek i korta ord :D


Nu då ja börjar tänk på de så skäms ja ju nästan =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar