19 februari 2011

Dag 04 – Min dag.

Idag har endast varit en chill dag :)

Vi vaknade en 12 halv 1 tiden. Sen for jag i duschen å ställd mig, å plötsligt va klockan 3 å så kom vi på vi sku ti stan å köp nya hörlurar till mig. Men eftersom de e lördag går inte bussarna så ofta. Vi hade missat en buss redan så vi hoppade på bussen kl. 17.00 och drog iväg till Clas Ohlson. Men då jävlar så hade de stängt redan..

Vi kom hem å började städa och mellan varven hörde vi på musik. Sen ringde en kompis och sa han sku komma på kaffe me två andra kompisar. Då blev det elden i rewen för vi hadd int ens städat klart. Nå di kom hit å var här about en timme. Di fo just hem å nu sitter alla på varsin dator här i vår firma igen :)

Ikväll vet jag int va vi ska hitta på men natten e ennu lång ;)

DAGENS "CITAT":
Sonja: Rebe, he er no baa ti böri fisk nu ! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar