19 februari 2011

lööödaaan joooooooo'o

Igår kolla vi filmen Friday the 13th den va no shyni dåili :/ Som ni kanske märkt igår var det Sonja som fick våldta min blogg :) Därför va inlägget lite...hmmm... speciellt =)

Ikväll skall vi se på Paranormal Activity 2. Jag såg 2 sekunder av trailern och ångrar stort att jag var med på att se den. Ja fick värsta trauma av ettan å nu ska vi se 2:an var ännu till ett litet nyfött barn e med :/ Ja kommer aldrig att våga se den :D Å ännu mindre kommer ja att få sovd nå :D

Nu ska vi fara å laga mat å sen till Clas Ohlson för att köpa nya mp3 hörlurar till mig fö mina e sönder å de som känner mig bra vet att jag inte går utanför dörren utan min mp3 :)

Ses sen i kväll när ja ska laga dendär skit listan som ja redan har fått lejdon av :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar