24 februari 2011

Dag 09 – Den här veckan.


Det har inte hänt så mycket denna vecka. Jag har grubblat, tänk och funderat.

Ny period, med nya möjligheter.
De har ja redan förstörd efter att inte
ha vari ens i skolan på tisdag och onsdag :/

Såhär har den sett ut/kommer se ut:

Måndag: Ny period. Vi studera spanska fast ja skulle ha villat ha tyska. Efter skolan va ja ti stan på ärenden. Det lättade :) På kvällen va de väl helt chill.

Tisdag: Var int till skolan eftersom jag satt upp å skrev låtar till kl. 3 tyyp :) Men de va de värd å de blev ändå till något :) På kvällen va de bara samma som alltid..

Onsdag: Var int heller till skolan idag. Jag satt upp å tänkte. Jag skrev, suddade och skrev om igen. Å denna gång var motivationen och inspirationen nåstans långt borta. Sen på kvällen va vi typ bara hemma.

Torsdag: Ida var ja till skolan :) Där va d faktist helt ok. Nu sitter jag här och nördar bloggar. Bl.a. http://malinronnquist.se/

Fredag: Imoron blir de skolan från 11-2 å sen ti stan å köpa lite grejer å sen på kvällen kanske vi tar oss en titt via Sebbe å Josefins eftersom Josefin fyller IDAAAAAAAAAAAAAAAAAG!! =) Skriv för fan grattis till henne! Hon blir ju byxmyndig ;)

Lördag: Då blir de att fara ti Jeppis :) Då ska ja hitt på nå svin rolit med Johanna

Sönda: Då blir de vell de vanliga Kronoby också :) Dit har ja int vari på åratal :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar