24 februari 2011

Något måste hända!!

"Tips! - Gör inte någonting om du verkligen inte
behöver göra det, och är du missnöjd med någonting - Säg till!
VAR INTE FEG! Du kommer ångra dig!"

Med domhär orden kommer jag att leva långt, jag läste det på en persons blogg som jag verkligen ser upp till och beundrar. Och nu vet jag precis vad jag vill göra i min framtid. Jag tänker inte sitta här i Vasa i hela mitt liv och göra någonting jag verkligen inte vill och inte är intresserad av. JAG SKALL LEVA MIN DRÖM!!!

År 2004 visste jag redan vad jag vill hålla på med när jag "blir stor". Och nu, med dessa ord skall jag göra det jag har velat göra ända sedan år 2004. JAg vet inte varifrån jag skall få allt mod, men en sak vet jag jag SKALL dit!!

Never Give Up! Med dessa orden skall jag leva livet fullt ut! HERE I COME! =)

Tack och hej!

Kärlek till er från mig :)
Vi ses i Stockholm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar